יום רביעי, 14 בפברואר 2018

פעילות תרגול ליום המשפחה וכתיבת תגובה

לקראת יום המשפחה, נכיר אילן יוחסין ואוצר מילים של קרובי משפחה, נלמד באמצעות פעילות מקוונת ולבסוף נוסיף תגובה לרשומה זו.

1.      תחילה נחזור על אוצר המילים:
חותן – הוא האב של החתן שלי.
חותנת – היא האם של הכלה שלי.
גיס – הוא הבעל של האחות שלי
גיסה – היא אשתו של האח שלי.
סבא – הוא האב של אימא שלי.
נכד – הוא הילד של הבת שלי.
סבתא רבתא – היא הסבתא של אימא שלי.
נינה – היא הנכדה של הבת שלי.
דוד – הוא האח של אימא שלי.
אחיין – הוא בנה של אחותי.
דודן – ניקרא גם "בן דוד", הוא בנו של הדוד שלי.

2.      היכנסו לפעילות מקום במשפחה ועבדו לפי ההוראות (תחילה צפו בסרטון...).
3.      לאחר סיום הפעילות הוסיפו תגובה לרשומה זו. בתגובה ספרו על קשר שיש לכם עם קרוב משפחה שלכם (אחיין, סבא..) - מה הקשר ביניכם, איפה אתם נפגשים, מה אתם עושים יחד (למשל: דני ואני דודנים, כי אבא שלי ואימא שלו אחים, אנחנו נפגשים כל יום שישי בארוחת שבת אצל סבתא ואנחנו מדברים ומשחקים).

איך כותבים תגובה בבלוג
1.        בחרו  (תחת הפוסט):  >הוסף תגובה   או   >השב   או  >אין תגובות   
2.        כתבו את דבריכם בתיבה הלבנה, תחת הכותרת "הוסף רשומת תגובה"
3.       בחרו  בתיבה ליד "הגב כ:"
4.       בחרו  >שם/כתובת אתר
5.       כתבו בתיבה תחת "שם" את שמכם המלא
6.       בחרו  >המשך
7.       בחרו  >פרסם

72 תגובות:

  1. המלך המגניב חבר של יויו המגניב19 בפברואר 2018 בשעה 10:44

    לי יש קשר עם אבא אני הולך איתו ללונה פארק ולסרטים לאתרקציות בככלי

    השבמחק
    תשובות
    1. יויו המגניב חבר של המלך המגניב19 בפברואר 2018 בשעה 10:52

      לל מגניב קול

      מחק
    2. מפונק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      מחק
  2. יויו המגניב חבר של המלך המגניב19 בפברואר 2018 בשעה 10:45

    לי יש קשר עם אבא אני הולך איתו לסרטים ולונה פארק

    השבמחק
  3. אני נפגש עם אחי בחדרו ואנחנו משחקים פורט-נייט

    השבמחק
    תשובות
    1. המלך המגניב חבר של יויו המגניב19 בפברואר 2018 בשעה 10:50

      מגניב ממש

      מחק
    2. לי אין אחים אז אני מבלה עם ההורים שלי אורון בני

      מחק
    3. ממש מגניב

      מחק
    4. איזה יופי לך אורון אני לא סובלת את אחותי

      מחק
  4. דוד בן דוד שלי

    השבמחק
  5. יויו המגניב חבר של המלך המגניב19 בפברואר 2018 בשעה 10:49

    מגניב קול

    השבמחק
    תשובות
    1. אני לא רובוט

      מחק
    2. גם אני לא

      מחק
    3. גם אני לא רובוט ליאוןןןןןןןןןןן

      מחק
    4. מיה קופר המושלמת19 בפברואר 2018 בשעה 11:03

      מי אתה יויו המגניב חבר של המלך המגניב

      מחק
  6. אני ויואב בן הדוד שלי נפגשים לרב אצל סבא וסבתא.
    אימא של יואב היא אחות של אימא שלי.
    אנחנו עושים כל מיני דברים ביחד כמו: לשחק עם הכלב שלו, ובעיקר לריב

    השבמחק
    תשובות
    1. אני לא רובוט

      מחק
    2. אמיר לא רובוט

      מחק
    3. אתם כן רובוט ובמיוחד אמיר הוא רובוט

      מחק
  7. שלום שמי רומי ומי שאני הכי אוהבת לשחק איתו זה אח שלי שנינו נרשמנו למירוץ בבלי ואנחנו מתאמנים עם משקולות(פחיות תירס) והיום אנחנו הולכים לפארק הירקון לעשות ריצה עם אמאאאא

    השבמחק
  8. \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\

    השבמחק
  9. אני אוהבת עם דודנית שלי לצייר

    השבמחק
    תשובות
    1. איך קוראים לדודנית

      מחק
  10. אח שלי אני אוהב לשחק איתך חייזרים במיטה

    השבמחק
    תשובות
    1. כעליעכחלחבחכיעלכ

      מחק
    2. אייך אתה משחק בחייזרים?

      מחק
  11. לי יש קשר עם אבא שלי אני הולך איתו לסרטים ולאטרקציות

    השבמחק
  12. מיקי ואני דודנים שלשום הלכתי אליהם לאחול ארוחת ערב.

    השבמחק
  13. אני לא רובוט

    השבמחק
  14. אני אוהבת לבלות עם בת דודה שלי, יעל. היא מספרת לי דברים שלא ידעתי,
    ממש דודנית מושלמת!

    השבמחק
  15. אני אוהב שאבא שלי מדגדג אותי

    השבמחק
    תשובות
    1. אני לא

      מחק
    2. (אני אוהבת לשגע אותו)

      מחק
    3. אני מסכימה אתך אורון זה כי זה כיף שאבא מדגדג

      מחק
  16. אור ואני דודנים,כי אבא שלי ואימא שלו אחים,אנחנו נפגשים שאני עולה קומה אחת למעלה כי אנחנו גרים באותו מספר בית (ואנחנו מדברים ורואים סרטי מארוול).

    השבמחק
  17. בכל שבת אני יושב או אולך עם המישפחה שלי לתיל ואנחנו עושים חיים.

    השבמחק
  18. עלייה המקשיבה להכל
    אני בימי שישי הולכת לבית של סבא שלי. ואנחנו אוכלים ארוכת ערב ומלמדים ומספרים סיפורים מהשבוע האחרון

    השבמחק
  19. אני כותבת על סבתא שלי סבתא חיהלה (חיה),אנכנו נפגשות ביימי:" שלישי וחמישי".
    אני והיא בקשר ממש ממש טוב טוב מאוד ממש ממש,אני אוהבת אותה מאוד היא תמיד מפנקת אותי ואוהבת.

    השבמחק
  20. אני בחרתי את סבתא שלי שגרה רחוק כל שבועיים ביום שישי אני נוסעת עליה אם כל המשפחה שלי לעשות אצלה ארוכת ערב וגם לישון והיא נותנת לי הרבה ממתקים והיא אוהבת לטיל איתי במקומות חדשים בקיבוץ שבו היא גרה וגם מיסביבו

    השבמחק
  21. אני לא רובוט

    השבמחק
  22. דודה מיה
    הקשר הקשר בני וביו דודתי טובה מאד, מיה דודה שלי בגלל שהיא אחות של אמא שלי
    אני ודודתי מיה נפגשים ביום שישי בצהרים ואני נשארת לישון אצלה. לדודתי יש תאומות (אמה ואלה) הם בנות 6 ואני עושה להם ביביסיטר. מיה את הדודה הכי טובה.

    השבמחק
  23. אני נפגשת עם סבתה שלי בימי שלישי ואנחנו עושות כיף חיים

    השבמחק
  24. מי פו רובוט אני לא

    השבמחק
    תשובות
    1. עלי אתה רובוט על בטוח ואני לא

      מחק
  25. רומרומ הנסיכה19 בפברואר 2018 בשעה 10:58

    שלום לכל כתה ג2 אני רומרומ המכונה רומי ואני מתה על זה שאני עם כל המשפחה משחקת ביחד וזה כיףףףףף חיים

    השבמחק
  26. ינאי אפלברג ויאיר קידר19 בפברואר 2018 בשעה 10:59

    ינאי אפלברג: אני וגאיה כל יום שבת אצל סבתא משחקים למשל אנחנו משחקים בית עץ ומסדרים את
    החדר שבבית העץ. גאיה בישבלי בת דודה איחידה.
    יאיר קידר: אני מידי פעם נפגש עם זוהר בלילות ואנחנו מדברים.
    זוהר בשבילי הוא דוד.

    השבמחק
  27. בכל סוף שבוע (כמעט) אני מבקרת את סבתא שלי ושם אני פוגשת את בת דודה שלי ואנחנו משחקות יחדיו

    השבמחק
  28. דודנית שלי באה אליי כל ימי שישי ואנחנו משחקות ביחד

    השבמחק
  29. אני לא רובוט

    השבמחק
    תשובות
    1. ארז לניאדו (המלך)20 בפברואר 2018 בשעה 18:59

      מקורה כאן ארז ולכול מי שרואה את התגובה אז שלום!!!!!!!!!!!!!

      מחק
  30. אני נפגשת אם סבתי בימי שישי לאחר בית הספר ,
    אני ישר מהעסעה משחקת רואה, טלוויזיה, מתקלחת עד הקידוש.
    לאחר הקידוש שכולם הגיעו (דודה, דוד, סבא, אבא, אמא, אחי ואחי),
    אנחנו לוקחים את הרמקול שמים שירים ונהנים.

    השבמחק
  31. רותם מה השעה

    השבמחק
  32. אני אוהב להיסטלבת על אבא שלי עם אמא שלי

    השבמחק
  33. אתמול ביליתי עם אמא שלי היה ממש כיף

    השבמחק
  34. רומרומ הנסיכה19 בפברואר 2018 בשעה 11:03

    שלום שאלה קטנה אפשר בבקשה שקט תודה עם כו

    השבמחק
  35. יויו אנשים

    השבמחק
  36. אני בחרתי בסבתא רבה שלי אני לא פוגשת אותה הרבה מכיבן שהיא גרה בארצות הברית היא כבר בת 96 אבל אנחנו מבקרים אותה די הרבה פעמים וקוראים לה ליז ולכן קוראים לי ליזה אני נורה אוהבת אותה ואני מקווה שלא יקרה לה כלום כי היא כבר נורה מבוגרת ואפשר לאגיד שאני אמריקאית

    השבמחק
  37. אני אוהב להיפגש עם בן דוד שלי אצל סבתא שלי לארוחה משפחתית

    השבמחק
  38. אני אוהב את אימא ואבא

    השבמחק
  39. אני הכי אוהבת לטייל ברחבי העולם עם משפחה שלי כבר בגיל שנה טסתי וליקקתי את כול העמודים יש!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  40. אני אוהבת ללמוד בשבתות עם הדודנית שלי.

    השבמחק
  41. אני ניפגשת עם הדודה וה בנ דוד שלי בחופש הגדול

    השבמחק
  42. אני ניפ גש עם סבא וסבתא כל ימי שישי לארוחת שבת

    השבמחק
  43. נדב
    אני ניפגש אם סבא שלי בארוחת שבת
    ואני והוא משחקים ביחד ואם בן הדוד שלי שחמט
    והמשותף ביננו שכולנו משחקים טוב שחמט

    השבמחק
  44. תמר מהעתיד (כיתה ח')15 באפריל 2023 בשעה 14:07

    היי

    השבמחק