יום שלישי, 17 במרץ 2020

מדעים - שירן טוויטו

תלמידי ה2 היקירים,
בשבוע שעבר בכיתה למדנו את תהליך התיכון ועבדתם בקבוצות בנושא, כל קבוצה התחילה לחשוב על בעיות טכנולוגיות שונות ובקבוצה העלתם רעיונות רבים לפתרונות הבעיות וחלקכם אף התחלתם לחשוב על בניית המוצר שלכם. אני יודעת שאתם מבואסים אך אל דאגה! מיד עם החזרה נתחיל לבנות את המוצרים שלכם. אך בנתיים.... :)
שבוע של 16.3-
שיעור 1
עמוד 276  בספר קראו וענו על כל השאלות בעמוד 277 (3 שאלות בתחילת העמוד+3 שאלות בתחתית העמוד)  את השאלות תוכלו לענות בקבוץ וורד ולשלוח לי למייל או לענות במחברת מדעים, לצלם את התשובות ולשלוח לי למייל.
שיעור 2
כיצד התפתחה הטכנולוגיה? עמוד 279 בספר וענו על משימה 31  בעמוד 280. את השאלות תוכלו לענות בקבוץ וורד ולשלוח לי למייל או לענות במחברת מדעים, לצלם את התשובות ולשלוח לי למייל.
שבוע של 22.3- אנחנו בכיתה מתחילים כל שיעור בשיר כדי לפתוח אתהשיעור בכיף, אך בעיקר כדי להרים אתכם מהכיסא קצת, לזוז ולהתרענן :) השבוע נדבר על כושר גופני.
שיעור 1
שומרים על כושר גופני- משוייכת משימה באופק החל מיום ראשון ה22.3 ועד ליום חמישי ה26.3.
שיעור 2
ועכשיו תורכם... איך אתם שומרים על כושר גופני? עליכם לבחור אחת מהאופציות הבאות ולשלוח לי למייל את התוצר:
* כתיבת פיסקה בה כתוב כיצד אתן.ם שומריםעל כושר גופני בבית בעת הזו.
* סרטון שלכן.ם בו אתם מספרים כיצד אתן.ם שומרים על כושר גופני בעת הזו.
* סרטון שלכן.ם בו אתם מציעים לחבריכם לכיתה כיצד ניתן לשמור על הכושר הגופני בתקופה זו.
שיהיה בכיף
שירן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה