יום שני, 4 במרץ 2019

פעילות לפורים

תלמידים יקרים,

לפניכם פעילות לקראת פורים באופק.

נא היכנסו לפעילות (רשמו שם משתמש וססמה) ופעלו על פי ההוראות והשאלות.

בסיום הוסיפו תגובה לפוסט זה וענו בה: מה דעתכם על למידה באמצעות פעילות במחשב (כמו זו)?

איך כותבים תגובה בבלוג
1.      בחרו  (תחת הפוסט):  >הוסף תגובה[      או  >השב[        או  >אין תגובות  
2.      הקישו את דבריכם בתיבה הלבנה, תחת הכותרת "הוסף רשומת תגובה"
3.      בחרו  בתיבה ליד "הגב כ:"
4.      בחרו >שם/כתובת אתר
5.      כתבו בתיבה תחת "שם" את שמכם המלא
6.      בחרו  >המשך
7.      בחרו  >פרסם

8 תגובות:

  1. רון-לי מימרן7 במרץ 2019 בשעה 13:23

    אני סיימתי וחשבתי שזה מאוד נחמד סוג הלמידה הזו

    השבמחק
  2. יאיר קידר וסויסה7 במרץ 2019 בשעה 13:24

    אני אישית לא אוהב עבודה במחשב בגלל שאני כותב לאט במקלדת

    השבמחק
  3. אני חושב שעבודה במחשב זה כן חשוב כי עוד כמה שנים הכל היה במחשבים

    השבמחק
  4. ליאה: מגניב! אהבתי!
    תמר:יאללה

    השבמחק
  5. לי היה ממש כיף! ואני חושב שמאוד חשוב לעשות עבודות במחשבים כי עוד כמה שנים ילדים כבר לא ישבו מול לוח חוברת ומחברת כי הכל יהיה במחשבים! וצריך לדעת את זה

    השבמחק
  6. לי היה מאוד כיף כי אני בכללי אוהבת לעבוד במחשב והייתי שמחה לעוד כמה דברים כאלה...

    השבמחק
  7. יהלי ישראלי13 במרץ 2019 בשעה 20:10

    לי היה כיף! הייתי שמחה אם היה עוד פעולות כאלה במחשב וזה כיף מאוד שלא הכל רק החוברות וחברות אלא גם דברים שונים קצת...

    השבמחק
  8. עלייה ג'נטלי1 במרץ 2020 בשעה 21:53

    היה ממש כיף, אני אשמח לעשות זאת שוב! תודה נהנתי מאוד!

    השבמחק