יום שני, 4 במרץ 2019

תרגיל למידה בשעת חירום 13.3.2019

תלמידים יקרים,

בתאריך 13/3/2019 עם סיום הלימודים מתקיים תרגיל ארצי ללמידה מרחוק בחירום לכל כיתות בית הספר, בו יתרגל כל תלמיד בביתו למידה מקוונת בהנחיית מוריו.
מטרת התרגיל היא לבדוק את היכולת לקיים למידה ותקשורת בין מורים לתלמידים בעתות חירום. 

היום (13/3/2019) לאחר שתגיעו לביתכם אחר הצהריים, הנכם מתבקשים להיכנס לבלוג הכיתתי ולרשומה זו, ולבצע את המטלות המפורטות בהמשך. תוכלו לבצע את המטלות עד השעה 22:00.


נא היכנסו ובצעו את המשימה כולה.
בסיום, הוסיפו לרשומה זו תגובה, ובה ענו על השאלה: 
1. מה דעתכם על הפעילות? האם היו קשיים?
2. כיצד לדעתכם שיש לפעול אם מישהו מטריד אתכם ברשת?


איך כותבים תגובה בבלוג
1.      בחרו  (תחת הפוסט):  >הוסף תגובה[      או  >השב[        או  >אין תגובות  
2.      הקישו את דבריכם בתיבה הלבנה, תחת הכותרת "הוסף רשומת תגובה"
3.      בחרו  בתיבה ליד "הגב כ:"
4.      בחרו >שם/כתובת אתר
5.      כתבו בתיבה תחת "שם" את שמכם המלא
6.      בחרו  >המשך
7.      בחרו  >פרסם

41 תגובות:

  1. אני מאוד ניהנתי לעבוד במחשב אם הבית ספר היה ככה באמת הייתי מאוד ניהנה תודה רבה

    השבמחק
  2. אני חושב שזה נורא כיף ללמוד במחשב כי אני יודע להקליד מהר וגם קל יותר לעבוד

    השבמחק
  3. תשובות
    1. ליה דמר גוטמן13 במרץ 2019 בשעה 21:05

      היה נחמד כף ומלמד!!!!!!!!!!.

      מחק
  4. אני חושב שהרבה יותר קל לעבוד מהבית במחשב (נראה לי שלכולם מובן מאילו למה)

    השבמחק
    תשובות
    1. Ron-Lee Mimran רון-לי מימרן13 במרץ 2019 בשעה 18:24

      הרבה יותר נוח ככה אני חושבת שראיון הלמידה מרחוק הוא רעיון ממש נחמד

      מחק
  5. היה נחמד והייתי רוצה לעשות עוד כאלה

    השבמחק
  6. רומי יעקובי13 במרץ 2019 בשעה 16:51

    אגב זאת רומי

    השבמחק
  7. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  8. 1. לדעתי הפעילות הייתה מהנה ללא קשיים.
    2.כדי לפנות למבוגר.
    בקיצור,
    אהבתי!!!

    השבמחק
  9. עלייה גנטלי ד213 במרץ 2019 בשעה 18:29

    נהנתי מאוד , ארצה לעשות זאת שוב תודה רבה.

    השבמחק
  10. עלייה גנטלי ד213 במרץ 2019 בשעה 18:31

    נהנתי מאוד , ארצה לעשות זאת שוב תודה רבה.

    השבמחק
  11. אלמה זיסליס13 במרץ 2019 בשעה 18:33

    1. לי לא היו כשיים בפעילות
    2. אם יש שימינג צריך לומר למישהו מבוגר וגם להסביר לילדים העשו את השימינג איך אתה מרגיש בקשר לזה
    וממש נהנתי!

    השבמחק
  12. 1.לי לא היו קשיים בפעילות.
    2.לספר קודם כל למורים אחר כך להורים אם לא קורה כלום אז לדווח למוקד 105 ומאוד נהניתי

    השבמחק
  13. לדעתי הפעילות חשובה וגם למידה מהבית זה חשוב, לא היו לי הרבה קשיים, ולדעתי אם מישהו מטריד אותך ברשת צריך לדווח.

    השבמחק
  14. הדבבר אזה איה נחמד מאוד

    השבמחק
  15. אני חושב שלעשות שיימינג זה לא יפה אבל אני לא רוצה עוד פעילויות כאלה

    השבמחק
  16. אני שמחה שאתם נהנים מהפעילות!

    השבמחק
  17. זו הייתה עבודה די מהנה לדעתי וגם חשובה מאוד

    השבמחק
  18. הפעילות הייתה מהנה מאוד ולמטרה חשובה
    ואם משהו מטריד אותי ברשת אני פונה להורים ואז אל ציפי ואל אסתי ואם זה לא עוזר אני פונה למוקד המיוחד

    השבמחק
  19. אני מאד נהנתי מהמפעילות .

    השבמחק
  20. ינאי אפלברג13 במרץ 2019 בשעה 19:51

    לדעתי זה טוב ללמוד מהמחשב

    השבמחק
  21. אודליה רפאלי13 במרץ 2019 בשעה 20:06

    1. היה לי מאוד כיף וקל לעשות את משימה זו

    2.צריך לפנות למבוגר אחראי או למורה או לחבר טוב שיאזור

    השבמחק
  22. אביגיל אזולאי הראל13 במרץ 2019 בשעה 20:37

    1לי היה די קל לעשות את העבודה הזו
    2 לדעתי צריך ליפנות למבוגר אחראי או למוקד 105 או ליועצת בית הספר

    השבמחק
  23. רותם מירנדה13 במרץ 2019 בשעה 20:39

    אני נהנתי בגלל שתמיד לגוון זה עוזר.

    השבמחק
  24. הנושא לדעתי חשוב מאוד .וחשוב שכל ילד ידע לא לעשות את זה ואם זה קורה אז לדווח למבוגר.
    נהנתי לעבוד מהמחשב

    השבמחק
  25. היה לי מאוד כיף כי עבדנו על נושא שנהנתי בו מאוד

    השבמחק
  26. ליה דמר גוטמן13 במרץ 2019 בשעה 21:20

    תשובות לשאלות:
    1.היה מאוד נחמד ולא היו קשיים
    2.הייתי פונה למבוגר מסויים- אמא,אבא,יועצת או מורה.

    השבמחק
  27. גליה דוידוביץ13 במרץ 2019 בשעה 21:21

    1. לא היה לי קשה.
    2. לפנות בדחיפות להורים.

    השבמחק
  28. זה איתי סויסה. סיימתי ולמדתי המון מהמשימה.
    חשוב מאד שנדע להתנהג אחד אל השני.

    השבמחק
  29. למדתי שלא עושים שיימינג על אף אחד

    השבמחק
  30. היה כיף וטוב לשתף ולהביע דעות

    השבמחק
  31. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  32. היה מאוד כיף לעשות את זה גם למדתי הרבה וגם גיליתי הרבה

    השבמחק