יום שבת, 29 בפברואר 2020

תרגיל למידה בחירום 2020



תלמידים יקרים,

היום (בתאריך 1/3/2020) עם סיום הלימודים מתקיים תרגיל  ללמידה מרחוק בחירום לכל כיתות בית הספר במחוז ת"א-מרכז, בו יתרגל כל תלמיד בביתו למידה מרחוק בהנחיית מוריו. מטרת התרגיל היא לתרגל ולבדוק את היכולת לקיים למידה ותקשורת בין מורים לתלמידים בעתות חירום. 
היום אחר הצהריים לאחר שתגיעו לביתכם, הנכם מתבקשים להיכנס לבלוג הכיתתי ולרשומה זו, ולבצע את המטלות המפורטות בהמשך. תוכלו לבצע את המטלות עד השעה 22:00. הפעילות חובה!
לפניכם משימה בנושא פורים.
נא ענו על השאלה הבאה. את התשובה לשאלה כתבו כתשובה לבלוג.



"משנכנס אדר מרביi בשמחה"

בחודש אדר (ולפעמים עוד קודם לכן) מתחילה ההתלבטות : למה
להתחפש השנה? לדמות הגיבור או סתם למוכרת זקנה?.
רבים מתלבטים בשאלה- האם להשקיע בתחפושת קנויה? או להכין תחפושת בלעדית?

אפרת, תלמידה כיתה ו':" למי יש כוח לזה עכשיו? לא לישון במשך לילות, רק לשבת
ולתפור או לנסות למצוא את הכובע המיוחד שנמצא אצל סבתא ברכה במחסן."
דן, תלמיד כיתה ה':" הסיבה הראשונה היא שזה פשוט כיף. פעם בשנה אפשר ליצור
משהו מיוחד שהוא רק שלך , שביחד עם כל המשפחה יושבים ומתכננים , בוחרים
ומעצבים ולבסוף מרגישים מאוד מקוריים וייחודים".

עם מי מהתלמידים אתה מסכים? הבע דעתך בנושא :"תחפושת קנויה או תחפושת
בהכנה עצמית"? בסס תשובתך בשילוב נימוקים ודוגמות .



איך כותבים תגובה בבלוג
1.      בחרו  (תחת הפוסט):  >הוסף תגובה[      או  >השב[        או  >אין תגובות  
2.      הקישו את דבריכם בתיבה הלבנה, תחת הכותרת "הוסף רשומת תגובה"
3.      בחרו  בתיבה ליד "הגב כ:"
4.      בחרו >שם/כתובת אתר
5.      כתבו בתיבה תחת "שם" את שמכם המלא
6.      בחרו  >המשך
7.      בחרו  >פרסם



39 תגובות:

  1. אני מסכימה עם....

    השבמחק
  2. אני מסכימה עם דן משום שלדעתי להכין תחפושת זה יותר כיף ומוקורי שבבית הספר לא יראה ילד עם תחפושת כמו שלי.

    השבמחק
  3. לדעתי אני מסכים עם דן שצריך להכין תחפושת אפילו שאני קונה

    השבמחק
  4. אני מסכים עם דן מכיון שאני מאוד אוהב את התהליך של הכנת התחפושת וגם בגלל שגם עוד מישהו התחפש לאותו דבר זה בטוח לא נראה אותו דבר!

    השבמחק
  5. אלמה זיסליס1 במרץ 2020 בשעה 16:22

    אני מסכימה עם דן מכיוון שהכנת תחפושת דורשת תהליך כיפי ולאחר מכן בפורים אתה מרגיש טוב עם עצמך על ההשקעה

    השבמחק
  6. אני מסכימה עם דן כי להכין תחפושת זה יותר כיף ופחות בזבוז כסף

    השבמחק
    תשובות
    1. ניקול זוירמן1 במרץ 2020 בשעה 16:30

      אני מסכימה עם דן כי להכין תחפושת זה יותר כיף ופחות בזבוז כסף

      מחק
  7. ליאה נדיב:
    אני מסכימה עם דן מכיוון שכשמכינים תחפושת היא הרבה יותר מקורית, וברוב המקרים גם יותר זולה. אני לדוגמה אף פעם לא קונה תחפושת, ואני מאוד נהנית להכין עם אמא שלי תחפושת.

    השבמחק
  8. אני מסכים עם דן מכיוון שלדעתי להכין תחפושת זה הרבה יותר מקורי והרבה יותר כיף ומבזבזים פחות כסף

    השבמחק
  9. נועה רויטמן1 במרץ 2020 בשעה 16:39

    אני מסכימה עם דן כי לקנות תחפושת זה בזבוז זמן וכסף ולהכין תחפושת זה דבקה כיף

    השבמחק
  10. אני מסכים עם אפרת כי זה מסובך וקשה להכין תחפושת ויש גם תחפושות קנויות מגניבות ,מקוריות וזולות.

    השבמחק
  11. גליה דוידוביץ1 במרץ 2020 בשעה 17:33

    אני מסכימה עם דן כי להכין תחפושת זה מאוד כיף .
    ועם ממצאים את התחפושת לא יהיה לאף אחד תחפושת כזאת.

    השבמחק
  12. יהלי ישראלי1 במרץ 2020 בשעה 17:33

    אני מסכימה עם דן מכיוון שלדעתי יותר מקורי את התחפושת שלך לבד יחד עם זאת אני חושבת שזה מפתח את הדמיון וזה יותר טוב מלקנות תחפושת

    השבמחק
  13. אני מסכימה עם דן משום שאני אוהבת ליצור,
    נוסף על כך אם אצור תחפושת לעצמי לאף אחד לא תהיה תחפושת כמו שלי.

    השבמחק
  14. ןקדחכחןקמיכקןח8חקםלקםקרםק]רפקכפכ

    השבמחק
  15. ינאי אפלברג1 במרץ 2020 בשעה 18:03

    אני אהב ליצור תחפושות לאומת זאת לוקח הרבה זמן ויש ארבה תיסכול עדיף לקנות תחפושת טובה אל פניי ליצור תחפושת גרוע

    השבמחק
  16. ליה לולו דמר גוטמן1 במרץ 2020 בשעה 18:05

    אני מסכימה עם דן כיוון שלפי דעתי כדאי ליצור תחפושת יייחודית משלך עם חפצים בגדים וליצור משהו מיוחד בישבילך!

    השבמחק
  17. רומי יעקובי!1 במרץ 2020 בשעה 18:08

    אני מסכימה עם דן שזו רוח החג וחשוב מאוד להנות ולכן גםאפשרת צודקת שעם היא לא נהנית שלא תעשה.

    השבמחק
  18. מאיה וימן: אני מסכימה עם האופציה הראשונה, כי לדעתי זה חוסך זמן ליקנות תחפושת, להכין תחפושת לוקח הרבה זמן וזה לא כיף.

    השבמחק
  19. אביגיל אזולאי הראל1 במרץ 2020 בשעה 18:14

    אני מסכימה עם דן בגלל שלדעתי להכין זה יותר כיף וייחודי ויפה ואני בטוחה שלאף אחד לא יהיה בדיוק את אותה תחפושת ואני מאוד אוהבת להיות ייחודית

    השבמחק
  20. אני מסכים עם דן בגלל שזה כיף ליצור דברים, ופעם בשנה אפשר להשקיע קצת זמן על יצירה

    השבמחק
  21. תמרי שפילקוש :)1 במרץ 2020 בשעה 18:23

    אני מסכימה עם אפרת, מכיוון שלדעתי, כשאני בוחרת למה להתחפש, דבר ראשון אני ואמא/אבא מסתכלים באינטרנט לבחור למה אני מכוונת.
    אבל, לפעמים, אני מוסיפה אביזרים מקוריים מהבית שיתאימו לתחפושת.

    השבמחק
  22. אני מסכים עם דן בגלל שלהכין תחפושת זה יותר מקורי ותהליך ההכנה יותר כיף

    השבמחק
  23. נועם לאור🐘^_^1 במרץ 2020 בשעה 18:36

    אני מסכימה עם דן, מכיוון שלהכין תחפושת זה יותר מקורי ומשלך. בנוסף, פורים זה היום שאתה מראה מה התחפושת המיוחדת שלך ושאין אותו הדבר לאחרים.

    השבמחק
  24. אני מסכים עם דן מכיוון שהתהליך של הכנת התחפושת יכול להיות כיף וזה גם כיף שיש לך תחפושת מקורית משלך שרוב הסיכויים שאף אחד אחר לא התחפש לאותו הדבר.

    השבמחק
  25. אני מסכימה עם שניהם מכיוון שבאמת כיף מאוד להכין תחפושת אבל גם אפשר לקנות וזה ניראה (ברוב המקרים) מאוד יפה אני אישית תמיד מזמינה כמה דברים מהאינטרנט ואת השאר מכינה בבית עם ההורים.

    השבמחק
  26. אני מסכים עם דברי דן מכיוון שתהליך הכנה של תחפושת מעצים את אווירת החג הייחודית, למרות שההכנה דורשת מאמץ ידני ולוקחת זמן.

    השבמחק
  27. רררררררררותם מירנדה1 במרץ 2020 בשעה 19:39

    אני מסכים עם דן כי תמיד כשקונים תחפושת צריך לחקות עד שהיא תגיע וזה גם הורס את האווירה של פורים לעומת זאת לקנות אביזרים ולחבר אתום לתחפושת זה יותר טוב כי ככ זה גם מקורי וגם בלעדי וזה גם חוסך את הקושי בהכנת תחפושת.

    השבמחק
  28. אריאל שטיינר1 במרץ 2020 בשעה 19:45

    אני מסכים עם שניהם כי גם להכין תחפושת זה כיף למרות שלפעמים מאוד מעייף לשבת כל הזמן על אותה תחפושת כך שלפעמים קל יותר פשוט לקנות תחפושת.

    השבמחק
  29. אני מסכים אם הדעה של דן כי אני חושב שזה יותר כיף האווירה של ההחנה של התחפושת
    כי לדוגמה: אני לא קניתי אף פעם. ולסיכום אני חושב שצריך להחין תחפושת.

    השבמחק
  30. אני מסכימה עם שניהם מישום שזה כיף להכין את התחפושת לבד ולעבוד עליה אך מצד שני זה גם קשה ומעייף ובדעתי זה גם תלוי אם אתה אוהב לעשות את זה כי יש ילדים שאוהבים להכין את התחפושת ויש ילדים שלא נהנים מיזה וחושבים שזה ביזבוז זמן.

    השבמחק
  31. איתי סויסהההההההההה1 במרץ 2020 בשעה 19:55

    אני מסכים אם הדעה של דן כי אני חושב שזה יותר כיף האווירה של ההחנה של התחפושת
    כי לדוגמה: אני לא קניתי אף פעם. ולסיכום אני חושב שצריך להחין תחפושת.
    איתי סויסה

    השבמחק
  32. אני מסכימה עם שניהם, מכיוון שזה כיף לקנות תחפושת אך לשפר אותה בדרך שלך.
    למשל אפשר לקנות תחפושת של חיפושית ולהוסיף לה אביזרים וצבעים וכך להפוך אותה ליותר ייחודית.

    השבמחק
  33. אני מסכים עם דן מכיוון שהרבה יותר כיף להכין תחפושת לבד כי אז אתה מרגיש שזו התחפושת שלך

    השבמחק
  34. אני מסכימה עם שניהם מכיוון שלהכין תחפושת מקורית משלך זה מאוד כיף, ולקנות תחפושת זהו רעיון פחות מקורי אך מהיר ויפה.

    השבמחק
  35. אני מסכימה עם דן משום שלהכין תחפושת זה יותר בסגנון שלך ולקנות תחפושת זה לא תמיד בסגנון שלך ואתה לא יכול לשנות את הסגנון .

    השבמחק
  36. אני לא מוצא את המשימה במדעים, מישהו יודע איפה היא?

    השבמחק